سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد تابلوهای لایت باکس

 

تابلوهای لایت باکس با توجه به تنوع ساخت در ابعاد، شکل های هندسی، مدل های مختلف و ... کاربرد های متعددی پیدا می کنند. تابلوهای لایت باکس جعبه های روشنی هستند که باعث می شوند پوستر تبلیغاتی که درون آن ها قرار میگیرد جلوه ای روشن و زیبا پیدا کند.

تابلو لایت باکس های فضای باز جعبه هایی با مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب هستند که در قسمت جلویی پنلی شفاف دارند که آرم یا پیام تبلیغاتی شما را نشان می دهد. گرافیک های پیام تبلیغاتی در فیلم های شفاف تولید شده و با نورپردازی فلورسنت یا   LED نور پس زمینه می شود. هنگامی که تابلو را از طریق سوئیچ روشن می کنید ، پوستر گرافیکی شما با رنگی روشن و درخشان جلوه ای زیبا و جذاب پیدا می کند. ساختن این تابلوهای لایت باکس راه حل های تبلیغاتی مناسبی برای فروشگاه ها ، رستوران ها ، دفاتر و سایر موارد است.

لایت باکس

 

کاربرد تابلو لایت باکس به عنوان تابلوی مغازه

از تابلو لایت باکس ها در موارد متعددی بهرمند می شوند. می توان از این نوع تابلوها برای ساخت تابلو مغازه و یا تابلو فروشگاهی استفاده نمود تا برند سازی قوی را به وجود آورد. طبق تحقیقات به عمل آمده بسیاری از افرادی که در خیابان به دنبال فروشگاهی هستند، به تابلوهای سردرب مغازه و یا فروشگاه اعتماد کرده و اگر تابلو جذابیت بصری بالایی داشته باشد اعتماد مشتریان را جذب می کند. تابلو مغازه یکی از مهم ترین تابلوهای تبلیغاتی است که باید در تهیه آن دقت نمایید. با سفارش تابلو لایت باکس به عنوان تابلوی مغازه به یک تابلوسازی معتبر، می توانید علاوه بر مجهز کردن فروشگاه خود به یک تابلوی بی نظیر، از مزایای آن به عنوان تابلویی که به طور 24 ساعت در شبانه روز و 7 روز در هفته تبلیغ شما را می کند  بهرمند شوید.

کاربرد تابلو لایت باکس جهت برندسازی

از دیگر کاربرد های تابلو لایت باکس، بهرمندی از نوع خاصی از لایت باکس ها به نام تابلو لایت باکس پرچمی برای برند سازی است. تابلو لایت باکس های پرچمی نقش بسازی در برند سازی تجارت شما بازی می کنند. برخی از مجموعه های بزرگ و چند شعبه از ساخت تابلو لایت باکس پرچمی در حالی که حاوی برندشان است، برای استفاده از آن در شعبه های متعدد خود بهرمند می شوند.

لایت باکس

کاربرد تابلو لایت باکس به عنوان تابلوهای تبلیغاتی بیرونی و درونی

با توجه به اینکه این نوع تابلوها از مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی نامطلوب برخوردارند، می توان از آن ها به عنوان تابلوی تبلیغاتی بیرونی و درونی استفاده کرد. زیرا علاوه بر جنس مرغوبی که برای ساخت پنل این تابلوها استفاده می شود نورپردازی آن ها نیز از طریق لامپ های اس ام دی بوده که در برابر رطوبت و باران مقاوم هستند.

مجموعه تابلوسازی نامور با کسب چندین سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی و به طور تخصصی تابلو لایت باکس میتواند پاسخگوی هر نوع نیاز شما با هر سطح بودجه ای که در نظر گرفته اید، باشد. استفاده از بهترین کیفیت متریال و طراحی های چشمگیر و جذاب از افتخارات مجموعه تابلو سازی ماست. اگر قصد خرید تابلو لایت باکس را دارید می توانید با تماس با شماره های قرار گرفته در سایت از خدمات مشاورین ما استفاده کرده و به خرید تابلو تبلیغاتی مورد نظر خود بپردازید.